Merhaba kızlar 18 haftalık gebeyim 2 aylık olduktan sonra sürekli nezle grip gibi oluyorum tam geçti derken tekrar yenileniyordu bugün doktora çıktım ilk olarak doktor hemen alerjik durum olduğunu söyledi ilaç vb pek birşey veremem dedi sadece düşük dozda hap verdi ilk defa başıma geliyor sürekli hasta olan biri bile değilim ben gibi olanlar varmı acaba claritine 10 mg kullanan varmı