Nursl1 Arkadaşlar aşı olmaya karar verdim fakat merak ediyorum aranızda kan pıhtılaşma sorunu olup oksapar kullanıp aşı olan var mı? Her hangi bir yan etkisi oldu mu? Olan hamilelerden fikir almak isterim. 17haftalık hamileyim.
Totomoto Nursl1 ben kullanıyorum oksapar 3-4 gün önce oldum biontek Halsizlik kol ağrısı oldu Oksapar ile biontek arası 4 saat olsun dedi doktor
Skl78 Nursl1 ben iğne kullanıyorum 3 gün önce ilk doz biontech oldum hafif kol ağrısından başka bi yan etkisi olmadı . 13+1 haftalığım inş bebeğime bişey olmamıştır 🤲🏻