36+4 artık bebiste sıkıldı icerde esnete esnete dönüp duruyor içerde.hala karnım dimdik yukarda.Bu göbek düşmesi santim santim mi oluyor bigun kalkınca aniden düşmüş mu oluyor nasıl bişey mecburi sezeryanim var 12 gün sonra ama heralde bu çocuğu kendi dogumuna bıraksak 42 de falan anca gelecek hiçbir belirti yok