Herkese merhaba biraz uzun olabilir kusura bakmayın şimdiden :) bebişime doktorum gebelik zehirlenmesi başlangıcı olduğu için ( yüksek tansiyon ve ödemim daha başka belirtilerim vardı tansiyona dikkat arkadaşlar mutlaka ölçün ve yüksekse doktorunuza belirtin) tam 38+0 da sezaryen için gün verdi. Bebeğim 16.09 tarihinde 08.13 de kucağımdaydı 🙏🏻 sonda iğneden sonra takıldı ve hiç hissetmedim iğne ise hiç acımadı korkmayın. Kesimde çekiştirmeleri de çok hissedilecek gibi değildi ben hissetmedim çok fazla. Ameliyattan sonra ki ilk yürüyüş biraz zor ama dayanılmayacak gibi değildi bebişler için değer kokuları cennet resmen 🥰 ben 5. Günümdeyim ben çok eğilememek dışında yapamadığım bir şey yok sabır biraz 🙏🏻 korkmayın korkulacak bir şey değil inanın değiyor. Gelelim bebişe malesef 2 gün sütüm gelmedi hastanede makineyle sağmaya çalışsam bile 😔 eve geldiğimizin diğer günü sütümü manuel pompayla sağa sağa getirdik şükür ama bu seferde bebeğim biberona alışmıştı şu anda bebeye alıştırma faslındayız olacak inanıyorum 🙏🏻 sütüm gelmediği ilk gün aptamil devam aldık fakat bebeğim yuttuğu mamayı sürekli kusuyordu yaramadı 😔 komşumun tavsiyesi ile hipp marka mama aldım ve gayet memnun kaldım takviye olarak hala kullanıyorum. Bez konusuna gelecek olursak önceden bez stoklamayın ben 240 lı molfix almıştım fakat bebeğimi pişik yaptı şu anda sleppy e geçtik bakalım o nasıl olacak 🤷🏻♀️ hastane çantasına koyduğum 2 tane 5 li takım vardı ve bebeğim kustuğu için yetmedi malesef her çocuk bir değil uzak masefeyse benim gibi yapmayın daha fazla koymaya bakın. Bebişe gelecek olursak zamanla birbirimize alışmaya başlıyoruz malesef ilk günlerim zor geçti ama şükür düzene giriyoruz 🙏🏻 Daha başka aklıma gelen bir şey yok umarım faydalı olabilmişimdir 🙏🏻 şu anda Gülce’m uyuyor ablaları ne olursa olsun sabredin sonu cennet kokusu resmen 🥰 Allah bekleyen isteyen herkese nasip etsin 🙏🏻 uzun oldu hakkınızı helal edin 🙏🏻