miniksevdamm erken doğduğu için kendini hala anne karnında hissediyor o canım, bende oğlumu 37 de doğum yapmıştım doktor gününü tamamlayana kadar senin karnında gibi hisseder kendini, hakikaten üç hafta sonra çocuk resmen çıldırmış gibi ağlıyordu 😌bir üç hafta rahat ettim ondan sonra gaz yüzünden ağlamaktan morarıyordu