350.000 lerde çıktı 12+2 iken vermiştim. İkili tarama temiz geldi ama sadece bu doktorun kafasını karıştırdı emin olmakta fayda var dedi. Yarın sabah uzmana yönlendirdi Sabaha kadar içimin sıkıntısından zaman da geçmez bana. Yaşayan var mı bu durumu :(