Leylaaa Arkadaşlar bir buçuk aylik bebeyim var süt içtikten sonra aşiri kusuyor sizce normalmi bu durumu yaşayan varsa lütfen yardimci olabilirmi birçok kişi çok içtiği icin kusuyor iyidir diyor kafam çok karişti
Dlrsdzynpzll Leylaaa canim yenidoğanlarin mide kapakları tam gelismedigi icin reflu yaygın oluyo. Benim kizim 10 ay boyunca oluk oluk kustu fışkırtırdı bide doktora getirdim kilo aliminda problem yoksa doktorlar problem etmiyolar
Leylaaa Dlrsdzynpzll peki senin kizinin kilosu nasil çünkü ben kustuğunu görünce sanki hiç kilo almaıyormuş gibi geliyor