Blacksnm canım az kilo alıyordu bebeğim , son hafta hiç almamış tansiyonumda yüksek çıkıyor onunda etkisi olabilir . Bizim ki tüp bebek doktorum riske atmak istemiyor sanırım . İdrar biriktiriyorum 1 günlük protein var mı diye bakılıyor nstye giriyorum 2 günde bir gözlem altındayım inşallah aksilik yaşamayız sağlıkla gelirler