Elbet-birgun-kavusacagiz Leylamaa tup bebekte gec dollenmendiye bisey yoktur transfer olduktan sonrasini soruyosunuz yanlis anlamadim demi. Degeriniz kac cikti
Kiki-riki Leylamaa tüp bebekte geç döllenme diye bişi yoktur çünkü zaten tüp bebekte döllenen embriyo rahime koyulur 12 gün sonra beta HCG bakılır
Meryem2746 Leylamaa gayet normal benim değerlerim daha yüksekti 7 haftaya yakın gördüm şuan 24 haftalığız
Meryem2746 Leylamaa zaten alttan muayene ediyorlar tüp bebekte 12 haftaya kadar cok erken zaten değerleriniz sonra görürsünüz benim 7 Nisan adet günüm olmasıja rağmen geç tutunmadan ve transferdeb dolayı 1 hafta geriden geliyoruz
Leylamaa Meryem2746 ya cok sevindim sag salim alin kucaginiza gormedik diye kendimi perisan etdim bende
Leylamaa Elbet-birgun-kavusacagiz yani gec dollenmeden kastim 21 gundur transfer oldum 14. gun degerim 1200 du bugun ultrasona gitdim yolk ve sac gormuyorum ama kese var dedi kafam karisdi
Meryem2746 Leylamaa rahim durumunuza göre geç transfer olmuş olabilir sıkmayın canınızı İnşAllahh güzel sonuçlar alırsın olumsuz şeyleri dinlemeyin ❤️
Elbet-birgun-kavusacagiz Leylamaa gormeniz lazimdi aslinda ama doktor me dedi bu konuda insallah bi gitriginizde gorursunuz canm