Kubranur1234 o haftalar da çok oluyor hatta hamile olduğumu bilmiyordum gerizekalı bi doktor yüzünden bebeğimi kaybediyormuşum içmemiştim ilacı allhtan , uzun bir süre çok karnım ağrıdı hala ara ara ağrıyor 14+4 teyim telaş yapmayın hep panikle geçmişti o zamanlarım normalmiş ağrılar , ikiz olduğu için progestan kullanmıştım sen yine doktoruna belirt ciddi bişey yoksa ağrı oluyor