Reyhan- Benim de ilk doğumum sezaryen oldu. Gebelik şekeri dediğimiz şey o kadar basit bişey değil. Sadece doğum açısından düşünmemek lazım. Bi tanıdığım sezaryene gün almışken bikaç gün kala bebeğinin kalbi durdu şekeri yüksek olduğu için. Tehlikeli bişey yani. Benim şekerim çok yüksek olmadığı halde doktorum riske atmamak adına 38+3de sezaryene aldı