Kızlar merhaba, 3 gündür ayaklarımda topuktan aşağıda şişlik var, sağ ayağım sol ayağımdan bir az fazla gibi. Üzerine basınca, yere basınca ağrı oluyor. Çok fazla su içmiyorum, günde 4, 5 fincan çay içerim. 23 haftalık hamileyim. Bu haftalarda normal mi sizce? Sizde de oluyor mu?🥺