Gnerbeb_12 Kızlar 37+2 haftalığım artık bebeğin hareketleri çok can acıtıyor ve karnım baya aşağı da indi sancılarım var. Bebek kendini de çok sertleştiriyo. Az mı kaldı acaba doğuma
ayfrklc0327- Bende 37 +2 haftaligim dün Nisanim geldi düzensiz sancılarım var bebekte kendini kasıyor seninki de yavaştan belirti olabilir