10+1 im kızlar 4. Haftada öğrenmiştim gebeliği, 57 kiloyla hamile kaldım, bugün 58.5 olduğumu gördüm daha 3. Aya girerken 1. Buçuk kilo artışı gözümü korkuttu🙈 herkes ilk 3 ayda kilo veriyorken, benim gibi iştahı açık olanlar, her yemek kokusuna içi gidenler burada mı? Yalnız olmadığımı söyleyin🥰