YagizAsyaMom Kızlar bugün 15+1 olduk yolculuk yapıyorum şu an araba ile yol bozuk sizce sorun olur mu biraz fazla hopladık zıpladık. Bir akıl verseniz 😔
sudamlasi YagizAsyaMom yok canım rahat ol biz köylük dağlık bölgede oturuyoruz her zaman bol bol sarsılıyorum yollarda içim dışıma çıkıyo😂 Allah koruyo minikleri
Melekbebek Ben 8 saatlik yola gitmiştim şimdi 22+2 olduk yine gittim o kadar yolu sabit durmaya çalış sadece kötü dusunme
LyliaMom Ben 15 haftalıkken 10 saati aşan bir yolculuk yaptım. Psikolojik olarak korktum garip ağrılar var gibi hissettim. ama ertesi gün doktora gittim sorun çıkmadı aksine çok iyiydi. içiniz rahat olsun. Yolculuk sonunda kontrole gidin isterseniz tedbiren.
aybuuke Hiç bişey olmaz allahın izniyle bende yeni geldim yolculuktan 13+6 yız alanya yolu üstelik çok şükür bi sıkıntı yok :)
YagizAsyaMom Kızlar ben eve dönüşte doktora uğradım şimdi geldim çok şükür doktor dedi uyuyan çocuğu uyandırdık 😁🤣 nasıl rahatladım Allah hepinizden razı olsun. Bu arada cinsiyeti iz netleşecek ti doktorumuz erkek demişti erkekmişş 🤲♥️ Allah kimseyi korkuyla yaşatmasın inşallah