Bayramesss Arkadaşlar merhaba 4+6 haftalık hamileyim tsh 2.65 çıktı dr levotiron 25mg yazdı kullanan arkadaşlar yazarsa çok sevinirim🥰
Ankara_06_ Bayramesss Ben kullanıyorum benimde hamileliğimin başında çıktı troid, 25mg 2 ye bölüyorum 12,5mg içmiş oluyorum, 2,5 çıkmıştı değerim tam sınırda hamilelikte 2,5 den yukarı çıkmaması lazımmış.
Kizannesi92 Bayramesss Hamilelik başında 12,5 du 25 oldu şimdi elli kullaniyorum doğuma kadar kullanacaksın diyor doktorlar
Bayramesss Kullanmaya başlıcamda sürekli kullanmam gerekirmi hamilelik boyunca sınırda kalmış ya kararsız kaldım ya 🙁
Ankara_06_ Bayramesss Sürekli kullanman gerekir canım değerin yükselmemesi lazım, troid değeri yükseldiğinde bebeğin beynine ve kalbine zararı oluyomuş.
Busy Bayramesss benim de aynı şekilde cok az bi yüksekliğim vardı ama basından beri kullanıyorum bebeğin gelişimi için cok önemli. Çünkü kullanmazsan artış gösterebilir her ay düzenli kan verip ona göre dozu ayarlanıyor artış yoksa aynı doz devam hamilelik boyunca
Ankara_06_ Bayramesss Rica ederim canım. Bide troid kalıcı bi hastalık diye biliyorum sonradan geçmiyo doğumdan sonrada bizimle bu hastalık yani sadece hamilelikte olcak sonradan yok olcak gibi bişey değil❣.
Kizannesi92 Ankara_06_ Bana geçebilir denildi ama inşaallah geçer ilaç beni zorluyor ilaçtan sonra bende baş dönmesi falan oluyor yemek yiyene kadar belki hamilelikten dir açlığa dayanamadigimdan ama bilemiyorum da
Xxxseliiiin Bayramesss benim 5 çıkmıştı kullanmaya başladım 8. Aydayım hala kullanıyorum tahlillerde 1 e düştü ama devam ediyor doktorum risk almamak için
Bayramesss Benim böle bir sıkıntım yoktu gebeliğimi daha yeni öğrendim çok stres yaptm 1haftadır bilmiyorum geçici bir durumdur diye düşünüyorum öncesinde hep normaldi