Kızlar bugün doktordan geldim doktor alttan baktı 3 cm açıklık var dedi nst de sancılarım çıkmış sancın var ama doguramıyosun yarın seni bi dogurtalım dedi ben şoooook 😅 yarın Sabah 7 de yatışım olacak normal doğum olacak bol bol dua edermisiniz 🙏🏻❤️ 39+5 im bu arada