Hsbsk Yarın sabah 9.30 da sezeryana giriyorum. Dualarınızı bekliyorum. Zaman nasılsın gecti bilemedim . Bana vereceğiniz tavsiyeleri de bekliyorum
Reyhan- Hsbsk sağlıkla kucağınıza alın inşallah🤲🏻 Kaç haftasınız ? Benimde 39+4 şuanda bebeğin kilosundan doluyı riske atmaya gerek yok dedi cuma 40 haftamız doluyo cumaya gün verdi ama biraz daha beklesem mi aklım çok karışık
evetbenavukatiyim Hsbsk Sağlıkla gelsin bebiş 🙏🏼🥰 Depend hayat kurtarır diyorlar henüz tecrübem yok 😃
Hsbsk Reyhan- 38.5 bebegin kilosu 3.5 a yakın dedi. Benim ilki de sezeryandi. Sizin bebek kac kilo neden bekletiyor
myram1 Hsbsk çok iyi birşey ama benim doktorum kullandırmadi canım kilot gibi olduğu için yarayı kapatıyordu yaranın üstü açık olsun ped kullan demişti normalde çok pratik birşey cidden
Busra0710 Hsbsk yok canım hiçte dedikleri gibi değil, her seferinde dikişler acıya acıya yeniden külot giydiğini düşün.ped öyle değil ama.hemde dikişe o geldiğinden doktorlar önermiyor nemli tutar naylonsu diye
Hsbsk Reyhan- benin doktorum bebek kanala girmesdiyse tahmini kilo değişmiyor cok fazla dedi. Aslında bebeginiz de iri gayet neden daha bekletiyor ki