bus91 merveees ben aldım her rengını oldıgı gibi duruyor bebegım hıc bırını almadı hıc bır markayı tavsıyem okdr para vermeden önce bır tane normal alın eger tutarsa alırsnız bende bır kavanoz emzık var 😀 almayınca almıyor bebek
calikusu_03 Ben de bips aldım ama daha henüz doğum yapmadım , bende aksine kolay tutabildiklerini duymuştum
calikusu_03 Avent Türkiye’den çekiliyormuş , ben ilerde tekrar bebeği başka emizğe alıştırmak sorun olmasın diye hiçbir şeyi avent almıyorum
Almi4134 calikusu_03 aylardır çekiliyor söylentisi var ama alip dolabıma koydum senelerce kullanmayacak ya :)
Almi4134 merveees evet duydum onu da yavad yavas yayılıyor:) renklerine bayılıyorum ama şimdiden alırsam gereksiz bir alışveriş yapmış olacağım:) dogsun ds bakarız 😁