22anne33 Merhaba kızlar , doğum sonrası kullanılan iç çamaşırı hangisi oluyor acaba bugün alacam ama bilmiyorum hangisini alacağımı? Birde ped olarak hangisini önerirsiniz
gamzosgamzos 22anne33 kesinlikle depend oneririm zaten onu giydinmi ic camasirina gerek kalmiyor sezaryen olmustum ona ragmen cok kanamam vardı bir kez pijamama bulasmadı
Nursel725 22anne33 bencede kesinlikle depend al . Yüksek bel çamaşırda getirdim yanımda ama ona gerek bile kalmadı . Depend çok yeterli . Bende sezeryan oldum ve kanamamda çok oldu . Ama hiç altıma geçmedi . Pedler yeterli gelmeyebilir bence .
Mom726272 22anne33 canım 1 i normal 1 sezeryan doğum yapmış hatta dün taburcu olmuş biri olarak söylüyorum ikisinde de depend kullandım iç çamaşırına hiç gerek duymadım
Cicek10 Ela20 kesinlikle yüksek bel hatta hamile külodu çok iyi oluyor benim 33 gün oldu hala kullanıyorum çok rahat biraz düşük bel olanlarda sezaryen yerinde şişme oldu üstünde kaldığı halde
_canan_3545 Depend al kullan en kolayı o oluyo bide göbeğin kesik olacağından kesiğin olduğu yere gazlı bez koy kuru tut o bölgeyi çünkü depend o bölgeyi azda olsa terletebiliyor
Aysobaciniz 22anne33 ben hamile kilodu aldım, ped olarak lohusa pedi verdi ablam eczaneden, çoğu kişi depend kullanıyor doğumda rahat olduğunu söylüyor ama bana bunu verince ben almadım.