Zynpo Ben olmadım şimdi son ayımdayım hastanede yatıcaz kalıcaz haberlerde falanda sürekli hamileler aşı olsun vs diye söyleniyor. Ben gebelikten sonra olmayı düşünüyordum ama şimdi bir korku sardı 2-3 gün hastanede olucaz napmalı siz ne düşünüyorsunuz?
Burcu4135 Zynpo bence olmalısınız. Ben 2 doz biontech oldum. Dogumda yaptım bebegimde de bi sıkıntı yok sükür. Hamilelerle ilgili cok korkutucu haberler var. Allah korusun önlem almak sart.
Merveayd Zynpo 37 haftalık olduk ben de yapmayı düşünüyorum ama olası yan etkilerden korkuyorum erken doğumu tetikler mi acaba çok mu geç kaldım
mehmel54 Zynpo bence olun bende korkuyordum ve çok pişmanım geç olduğuma 3 gün önce oldum diğer aşım ekimde ve ertelemeseydim şimdiye ikincisini de olmuştum ne güzel pişmanım gerçekten herhangi bir yan etki de yapmadı bana bebeğimin hareketlerinde de azalma olmadı çok şükür artık ikincisini de gönül rahatlığıyla olabilirim
Belizmoms Zynpo ben ilk dozumu oldum ikincisini bekliyorum olmak için . Şuan en riskli grup hamileler o yüzden doktorum ol dedi bende oldum 20. Haftada
Melikemreclk betulmizrakk Bende olmak isyorium ama biraz urkuyorum ama asi olupta zararı olan görmedim sadece kol ağrısı hafif baş dönmesi yaşayan olmis
betulmizrakk Melikemreclk valla bende randevu aldım ama benimle beraber 6 kişi daha olması gerekiyormuş olamadım yarın bir daha gideceğim hem de bir doktora daha danışacağım hem aşıdan korkuyorum hem covid olmaktan Allah sonumuzu hayr etsin 🌸🤲
Zynpo Merveayd zaten 37 haftalık olmuşsunuz erken bir doğum zamanı sayılmaz. Tetikleyip tetiklemediğini bilmiyorum ama öyle birşey okumadım hiç doktorunuza danışsanız iyi olur benimki olabilirsin dedi
Zynpo mehmel54 bende olucam randevumu aldım ama ikinci dozum doğumdan önce yetişmiyor 35 haftalığım :(