Kızlar 25+3 deyim daha önce de 2 kez leke gelmişti doktora gittim haftam küçüktü bebeği hissetmiyordum sorun görmediler diğer ikisi de çok yorgun ve ayakta çok kaldığım günlerde olmuştu
dün çok yoruldum işte bugünde dinlenemedim yine çok fazla ayakta kaldım az önce günlük pedime kahverengi leke geldiğini gördüm panikledim doktorum izinde ama acile gideceğim tabi
sizde bu haftalarda böyle bir leke oldu mu veya benim gibi çok yorulunca fazla ayakta kalınca sizde de leke geliyor mu ? Bu arada çok şükür bebeğimin hareketlerini hissediyorum❤️