Alyahll Merhaba kızlar adetime 2 gün kala test yaptım saniyeler içinde silik çizgi çıktı akşam tekrar yaptım yine silik çıktı yarın adet günüm bugün test yaptım negatif çıktı hamilemiyim acaba
Gizemin-minnakI @Alyahll bazen adet dönemi yakınsa da test pozitif çıkıyor . O yüzden adetiniz gecikince yapım bence . Yarın deneyin
Alyahll Gizemin-minnakI olabilir geçen ay test yaptım hiç bir şey çıkmadı adet oldum bu ay iki pozitif olunca anlamadım
Alyahll Rumrumrum bana da öyle geldi ama inşallah değildir testte sorun yoksa yarın adet olursam maalesef kimyasal olabilir