Kızlar 31 haftalık oldum saat 15:10dan beri kasıklarımda adet sancısı gibi sancı var kalktım yürüdüm biraz nefes egzersizi yaptım oturdum uzandım ama yok aynı bazen şiddetleniyor bazen azalıyor ama geçmiyor bilemedim bişey olur mu acaba? En son 1 hafta önce kontrolüm vardı bebeğin suyu az dikkat edicez demişti doktor