Gamze58 bende ayni durumdayim senle. Rabbim nasip etmisse kaderi yazilmis zaten diyorum. Bir yandanda ödüm kopuyor bir sey olcak diye. Annelik ne garip seymis ya. Ultrason resmine her baktigimda oyle garip bir sey oluyorki icimde onu kaybetmekten cok korkuyorum. Naparim onsuz diyorum artik. Simdi birde tam insan haline gelmis halinide gorduk 2 dir. Once hicbir seyi belli olmuyordu pek anlayamiyordum ama boyle netlesince. Kalp atislarini duydukca bir baglilik oldu cok fena. Heran gormek istiyorum falan acayip bir sey. Rabbim korkularimizi azaltip sagsalim kucagimiza alip sagsalim buyutmeyi nasip etsin insallah eslerimizle mutlu huzurlu saglikli bir sekilde.