denizz89 İnan bende vajinal kuruluk tahriş hep yaşadığım için o peçeteye gelen kanlar hep tedirgin etmiştir beni acaba içeriden mi yüzeysel mi die.Eğer sildiğnde daha silik silik geliyorsa içten olma olasılığı çok düşük.Diğer sebepten ötürü olursa idrarnızı yaptığınızda da gelmesi gerek ve bir kere gelip duracağını hiç sanmıyorum.Zaten kontorlünüz yarınmış devamı gelirse bu akşam gidin acile.