aysenur11 kuzum ben bir boş gebelik geçirdim ve üstü şimdi tekrar hamilelik durumu oldu beta takibi yaptırıyorum 4 gün yoğun kanamama rağmen değerimde artış vardı doktor progestan vermişti ama bir damla kanama ve lekelenmem olmadı birdaha çok şükür fakat beta takibi konusunda soru sormak istiyorum 55 ken iki gün sonra 114.90 oldu dört gün sonra tekrar kan istedi doktor 404.20 olmuş ve yavaş ilerliyor dedi genelde doktorlar en az %60 artış olmalı diyorlar ama doktorun yavaş ilerliyor demesi beni ürkütüyor açıkçası sizce nasıl değerim