Busraya açılmanada mı bakmadı ya da rahım kısalığına ben yattım genelde sadece yemek yapıyordum yıyıp yatıyordum zaten bı hafta hastanede kaldım benımde çok sancım yoktu ama yınede serum taktılar ciğer açıcı ıgne vurdular her ihtimale karşı bı de stres yapma o da çok onemlı benım kaynanam sağolsun stressız günüm olmadı yanı kısacası sureklı yat uzan ben sımdı sımdı döndüm Eskı halıme temızlık felan yapıyorum zaten 37 den sonra çokta rısklı degıl