Mom51122 bende 6.aya kadar ayda 1 kg aldım 6 kg almıştım. Sonradan saldım artık 😂 ama yinede çok kilo almadım 8.aya girdim 10 kg almışım toplamda. Ben kilolu gebe kaldım iştahım da hep açıktı çok zorlandım kilo almayayım diye ama bebeğin sağlığını düşündüm yani şekerim çıksaydı kahrolurdum. Çıkmayınca biraz saldım açıkçası, ama şunu da söyleyeyim göbek büyüdükçe bütün hareketler kısıtlandıgi için kilo da aldığım için çok zorlanmaya başladım hafif bel ağrılarım da başladı dikkat edebilirseniz edin derim en azından şeker yüklemesine kadar çok kilo almayın şekeriniz çıkarsa da zaten mecbur diyete başlayacaksınız