Betulldd doğum yapalı 4 ay oldu. Normal zamanda su içmek aklıma bile gelmezdi. Hamileyken günde sadece su olarak 3 litre içiyordum. Şişeye doldurup gözümün önüne bir yere koyardım. Aklıma geldikçe gördükçe içerdim. Bazen 3 litreyi bile geçtiği olurdu. Çok şükür enfeksiyon vs sıkıntım olmadı hiç. Ilık su midemi bulandırırdı benim. Hafif soğuk suyu daha rahat içerdim. Tansiyon sıkıntınız yoksa biraz limon da koyabilirsiniz. Benim olduğu için koyamıyordum