Fundamomm Adet tarihime göre 6 haftalık gebeyim. Bugün ultrasona girdim kesem 6 cm ama kalp atışı duymadık normal mi ve kesen oluştu dedi dış gebelik olur mu kesenin boş olma ihtimali var mı nedir nasıl olur ???
Aysem- Fundamomm 7. Ve 8. Haftalarda kalp atışını duyanlar doktor kaç haftalık hamile olduğunu söyledi.
Asyamira Fundamomm 7+6 da duymuştuk bizde. 5+6 da sadece kese vardı. Biraz bekleyin bir sonraki gidisinizde duyarsınız inşallah. ☺️
2melekannesi_ Fundamomm kese göründüyse dış gebelik değildir dış gebelik rahmin dışında oluşuyor doktor mutlaka bilgilendirirdi. Boş gebelik olup olmadığını anlamak için beklemeniz lazım kese içinde yolk sac oluştuysa bebek de oluşacak demektir. 7-8 haftalara kadar bekleyenler oluyor vajinal muayene ile daha net sonuç alırsınız
Fundamomm Asyamira Korktum vallahi aksi durum olmasında. Bide alttan muayne edelim kesenin içinde bişey var mı dedi ne demek istedi ilk gebeliğim acemiyim
Fundamomm 6 haftalık dedi ve bu haftada duyulur dedi. Ayrıca bu hafta da sadece kese mi gozykur yoksa içinde birşey de gözükür mu
Asyamira Fundamomm vajinal muayenede daha net belli oluyor sanırım ondan bahsetmiştir bende hiç yaptırmadım bilmiyorum o yüzden yanlış bilgi vermeyeyim 🙏
Kumsalsmom Fundamomm bizde 6 haftalıkken duymadık ama bebeğimiz gözüküyordu doktorumuz bebeği görüp kalp atışlarını gördükten sonra duymanın çok önemli olmadığını söyledi bence kötü düşünme şüpheli bişey olursa doktor alttan bakar bazılarında geç gözükebiliyormuş rahminin pozisyonundan dolayı
begonvilko Panik yapma canım 9.haftada duyan var. Dış gebelik ihtimali ortadan kalkmış zaten. Allah korusun, yüreğini ferah tut. Bir dahaki gidişinde duyarsın hayırlısıyla ☺️