Ezgi16 ama oyle demeyin bebek çok küçük yA mesela siz yada ben farketmez yanı onun hasta olduğunu falan daha geç anlarız ama hastanede oyle değil ( Allah kimsenin evladını düşürmesin insallah _) orda gözetim altında çok daha iyi bakıyorlarmış yanı bizzat tanidigimin basına geldiği için söylüyorum yanlış anlamayın hergun arıyorlar hastaneden bilgi veriyorlar 1 hafta sonra getirmişlerdi bebeği zaten ki bebekte pozitifti bu arada onun da testi pozitif çıkmış hastanede olduğu icin farketmisler