ftmtly ben de aynen dediğin gibiydim gebelik sonuna kadar devam edecek sandım hatta 🤭 ama 16.haftadan sonra yavaş yavaş azalarak bitti.. geçiyor yani merak etme 😇 ben hiç ilaç almadım.. göbek deliğine sirkeli pamuk koyup sıkıca bantlayabilirsin ama sirke ev yapımı olmalı hazır değil.. ben hep o şekilde hafifletim bulantılarımı ☺️