Hhande Seydahmet kızlar siz kendi doktorlarınızdan başka doktora da göründünüz mu ben 19. Hafta da 28 mm dendi sonra koç unv. a gittim 2 gün üst üste baktılar sonra bir prof. Gittim amerikan hastanesi doktoru bana dedi ki rahim kasılmalara bağlı kısalmış sonra uzamış bu dedi bi kas dokusu uzar kısalır senin kısa diye erken doğum yapıcaksın diye bişey yok baskasininda normal diye yapmayacak diye birşey yok tekli gebeliklerde 1.5 cm rahim ağzı ile doğuma giden bile var kendini kısıtlama günlük hayatına devam et dedi progestan felan bişeyde gerek yok dedi sonra kendi doktoruma gittim oda baktı ultrasonlara dedi ki gerçekten de bunlar çekilirken rahimde kasılma felan hiçbişey yok çok iyi cıkmış ama bana yinede dikkat et dedi iş yapmıyorum genelde yatıyorum arada evin içinde dolaşıyorum o kadar ve progestanada devam tabi korkuyorum çünkü ve çok ayakta kalınca yada yorulunca hemen ağrım başlıyo ama 28 deb sonra ufak ufak haraket etmeyi düşünüyorum açıkçası. Yani belki sizde başka bi doktorla daha görusseniz başka şeyler söyleyecektir birde 3 ve 3.5 gibi değerler çok çok iyi asla g
Kötü değil doktor nasıl kısa diyebiliyor ki bu değere size