Elfidam ben sordum geçen hafta. Benimki baya kısaldı çünkü. Doktor yatarak olacaklara engel olamazsın, bebek yürürken doğmaz; doğacağı varsa yatakta da doğar dedi. Bir de rahimağzı uzar mı dedğimde sadece yüzüme bakıp “üzülme” dedi. Demekki uzamazmış ben öyle anladım. Sizin kaç mm?