Leylaayla merhaba kizlar tup bebekle hamileyim son adete gore 6+1 olmasi lazim ama yolk sac goremedim diye bisey soyledi doktor boyle bisey yasayan varmi?
Minik_mucizem2 Leylaayla InsaAllah gözükür bebeğiniz. Işinizi ferah tutup dua edin bekleyin . Çok geç görenler de var
Btlfth Leylaayla ben de adet tarihime göre 7 haftalık olmam lazım ama geç döllenme olduğu için daha keseyi bile göremedik bugün az miktarda kanamam oldu dra gittim 1188 değer olmuş beta hcg haftaya tekrar gel keseyi görelim dedi
Nihanus Leylaayla kese varsa bebek varsa yolka ne hacet. Zira bebeği göremiyorsa alttan muayene denemedimi gerçi erkenmişte baya belki haftaya tekrar dener
Leylaayla Btlfth benim gecen hafta 1190 di bu hafta gitdim kese var ama yolk sac bebek yok gibi bisey soyledi cok endiselendim o yuzddn
Btlfth Leylaayla aslında biz biraz erken davranıyoruz 2 hafta sonra gitsek böyle endişelenmeyeceğiz ama işte pimpirikli davranıp bişey olmasın diye her hafta gidip baktırıyoruz oluşmadığı için de drlar bizi korkutup duruyor