ebruus yaptiranlar varmi😍 bizim ki 11-10 olucak kime benzicegini gorcez merak ediyorummm sizinkiler bellimi baga atinda gorelim😍😍😍
Ctorun ebruus benimki yüzünü çok göstermedi.burnuna falan zor bakti doktor.bir saatten uzun sürdü.bir hafta sonra yeniden gittik kalbini göremedikleri için.ogunde yüzünü kapattı.elimde resmi yok yani
prensesannesiiiiiiii Benim de cuma günü detaylı ultrasonum, çok heyecanlıyım 🥰🌸 inşallah yüzünü gösterir 🌸