ozgese-s 38 haftalığım ben, ilk haftadan bu yana hep enfeksiyon vardı antibiyotik tedavisi gördüm hastanede yattım ilaç üstüne ilaç kullandım geçmedi bebeğim sağlıklı çok şükür.
endişe etmeyin su için bol bol doktorunuzda ilaç verir muhtemelen kullanırsınız, gebelikte olagan bişey.