Bayraktarn Anneler 30. Haftamdayım. Geçen hafta bu beşiği şipariş vermiştim ama satıcı değişikliği yaptıkları için iade ettim. Sizler neler aldınız memnun musunuz? Nerden aldınız? Fotolarla cevaplar mısınız🙊🙈
Mukaddesahin Bayraktarn ben hem mobilya beşiği aldım oda şeklinde dolabı şifonyeri dahil hemde sepet beşik aldım
Olich Bayraktarn bu tarz yataklar çok pratik oluyor. Sadece size tavsiyem büyüdüğünde bebek kendisi yatağına inip çıkmak ister mutlaka açılabilir fermuarlı bir bölüm olsun. Büyük oğlumda öyle tarz kullandık bu sefer küçük için açılabilen bölüm olmadan aldık ve çok pişmanım. Belki bu bilgi işinize yarar🌺
Nebyaa Bayraktarn goruncemindi daha çok yeniydi zaten alacaktım onda varmış aldım internette yazarsanız çıkar zaten
Melismomyy busra1997alpaslan2021 ürün geldi mi memnun musunuz ben dün sepete ekleyip vazgeçmiştim de 🙈
Bayraktarn busra1997alpaslan2021 evet bende gördüm gayet güzel, ben taşınabilir olsun istiyorum o yüzden park beşiklere bakıyorum 🙊🙈
busra1997alpaslan2021 Melismomyy kuzenimde kullaniyor 2 kademe ben memnun kaldim daha bebeis doğmadı yatak yatas twing aldim
Bayraktarn Mukaddesahin güzel günlerde kullanın, ben oda yapmıyorum şimdilik evimiz kira taşınma durumu olursa eşyalar yıpranır diye. Ama çok isterdim bir oda yapmayı 😇
Bayraktarn Olich yaa çok teşekkür ederim bu bilginiz için dikkat edeceğim bu özelliğine bugün yarın alıcam 30. Haftadayız artık
Mukaddesahin Bayraktarn bende kiracıyım doğumdan 6 ay sonra da farklı ile taşınacağım aslında taşındıktan sonra alacaktık ama uygun buldum aradan çıksın dedim
anneyim_33 greybrde bunun beyazını aldım mağazadan daha kulanmak nasıp olmadı tabi ama.gorunusu fln gzuel beğeniyorum