Aminee32 32+0 damı almka lazım 32+5 de alsak zaten raporda 32.haftanin içindedirler yazıyor acaba sıkıntı olur mu??
ilknurd_98 Aminee32 bana muhasebecimiz 32 olmadan bir kaç gün önce al dedi doktor zaten 32 itibariyle yazıyor dedi