@Zehra9616 ne yaptılar size. Ben normalde medıcal park takipliyim doktorumdan memnunum . Ama covidt teşti yaptırdım . Sonra bebeğimi de görmek istedim için aciline gittim . Baksınlar diye . Ağlayarak çıktım. Benim plsentam aşağıda ama doktorum göç eder 24. Haftaya kadar bakıcaz. Dedi korkutmadı . Oradaki doktor daha 19+6 yken rahmine sanırım yapışık bu gebenin başına gelcek en kötü şey falan diyerek ağlattılar beni. Bir de seni korkutmak istemem diyor .