1anne2nefes evet anladım daha hiçbir hazırlığımı yapamamıştım, doğum temizliği yapacaktım ikramlik hazırlayıp buzluğa koyacaktım hepsi yalan oldu, yine de buna şükür diyorum. Yarin eve çıkınca allahin izniyle hastane çantamı hazır edeyim, sonra da kendimi çok yormadan 2 yaşındaki kızımla ilgileneceğim başka bisi yapmam. Ben de 38i görsem daha ne isterim ki 🙏🏻🙏🏻