Hale5555 Kızlar dün gece uyuyamadım pek adet sancısı gibiydi sabah hastaneye gittim nst de düzensiz 100 e varan sancım var açılmam yok . Sizce ne gelir bebek 😢
oykumoms Hale5555 bende 39 dayim pazar gunume yatiş verdi bana bnm de nst de sanci var ama acilma yok ama daha fazla da beklemek istemedi kakasini yiyebilir ama bu haftada heran geleblir dedi sizde hazrlikli olun bence doktorun sana yatis vermedi mi