Bebeğin suyunun annenin yediği içtiğiyle alakası yok olması gerektiği gibi günde 3-4 litre su içeceksin sadece 12 haftalıkken suyumun az olduğu ortaya çıktı bana da ayva havuç suyu vs dediler hepsini yaptım hiçbir şeyin olduğu yok doktorda bu duruma benim yapacağım bir şeyin olmadığını söyledi 34+2ye kadar geldik sınırın altındaki suyla sonra suyumuz iyice bittiği için acil sezeryan oldum ve çocuğum çok iyi hiçbir sorun yok o yüzden içini ferah tut allah nasip ettiği sürece su azlığı bir zarar vermez içini karartma