Kızlar dün kontrole diye gittim NSTde sancılarım düzenli olarak hep 100e dayandı. Ama ben hiç hissetmiyorum. Çatı kontrolüm yapıldı doktorum açılma başlamış dedi. Fakat bebeğim 36+5 olduğu için ne kadar beklese kâr hastaneye gitmene gerek yok eve git sadece tuvalet için kalk dedi. Cuma tekrar gel sancılar bu şekilde devam ederse doğuma alalım dedi. Çünkü plasentada kireçlenme başlamış bebek çok fazla beslenemez artık dedi. Dünden beri yatıyorum. Ara ara oturuyorum ya da masada yemek yiyorum en fazla. Şimdi belime tatlı bir ağrı girmeye başladı acaba yatmaktan mı yoksa doğum ağrısı mı anlayamıyorum. Sancım olmuyor hiç. Bebek kasılmaları takip edemiyorum karnım hep sert gibi geliyor bana. Sezeryan mı normal mi cuma günü karar vereceğiz dedi çünkü plasentam marjinal konumda. Sizce cumadan önce doğum olur mu yoksa sancılar durursa böyle devam eder mi 38-39. haftaya gider miyiz? Bu durumu yaşayanlar yardımcı olursa çook sevinirim.