Oğlumda 57 kilo ile hamile kalıp 73-75 arası kilo ile doğuma girmiştim. Doğumdan önce tartılmadığım için net olarak kilomu hatırlamıyorum 1 hafta önce tartıldığımda 73′tüm. 1 sene içinde sadece 63 kiloya düşebildim. Millet doğumdan çıkıyor 10 kilo gidiyor bende 1 sene sonunda anca😅 ama oğlum tam 13 aylıkken Leslie yapmaya başladım haftada 3 4 kez ve 2 aya kalmadan 57 kiloya geri düştüm. Şimdi ikinci gebeliğim. Yine 57 ile hamile kaldım şu an 69 kiloyum ve 32 haftalığım. Doğuma kadar 75 falan olurum diye düşünüyorum. Abur cubur tüketmeyen ekmek yemeyen bir insanım şeker yıllardır kullanmam. Ona rağmen kilo alıyorum muhtemelen hormonal😕 doğumdan sonra hemen veremesemde elinde sonunda vereceğim eminim. Sende pek dert etme. Kendiliğinden gitmiyorsa bile sıkı bir diyet ve egzersizle eski haline geri dönersin🍀