Anneyimmm Kizlar 18 haftalik hamileyim sag kasigim surekli seyiriyo bu bebek hareketinden mi oluyo acaba onceden yan yatinca hafif toplanirdi karnimda bise oyle hissediyodum simdi o olmuyo fazla seyirme oluyo seyirme bazen gobegimin ustundede oluyo ama en cok kasikta bacagimla birlesen yerde oluyor.
gonulcelen Anneyimmm 18 haftalarda bebek kasıkla göbek deligi arasında ortama göbek kısmındaki bebeğiniz olabilir ama o kasıktaki seğirme damarlar falandır.resmen evrim geçiriyoruz ya içimiz dışımız heryerden ayrı bir sinyal geliyor 😂
Miss Anneyimmm benimde sol kasigmda bacağa yakin yerde ağrı değilde nasıl diyim hafif batma gibi bisey oluyor doktor kontrolume daha var ama
IlaydaOrhanKopuz Ya bende 18+4 üm ne zaman hissedicez biz bu minikleri 😊 ben sadece hala kasığımla göbek deliğimin arasına dokununca bi sertlik hissediyorum daha karnım da çıkmadı 😞
Anneyimmm IlaydaOrhanKopuz o sertlik brnde olmuyo bi kac gundur enduiselendim doktoru aradim 22de hissedersin surekli dedi
Cananscs O damardır bende 16+1 olduk çarşamba günündendir tekmeliyo erken oldu ama öyle güzel bi zamanda tekmelediki aklım durdu inş en kısa zaman da tekmeler
Kibariye 20 haftama giriyorum iki üç aksamdir sanki gobegimin arkasında ip var onu çekiyorlar gibi gobegim çekiliyor ince ince sızlıyor bir süre sonra geçiyor yine oluyor normal mi bilmiyorum
OzlemReyhan Bugün 20. Haftamızın ilk günü. Ve geçtiğimiz Pazartesi’den beri oğlum maşallah çok hareketli ve hareketleri hissediliyor resmen yatarken bakıyorum göbeğimi izliyorum dışarıdan birinin bile fark edebilceği derecede göbeğimde dalgalanmalar oluyor 😄 sanki büyümüş kocaman adam olmuş doğma zamanı gelmiş gibi 😁 hayırlı olsun hepimize 🙏🏻
IlaydaOrhanKopuz Anneyimmm benimde bazen sağda bazen ortada toplanıyor bazen de olmuyor dediğin gibi.ah şu minik hareketleri hissetsek de bütün endişelerimizden kurtulsak ❤️
Kibariye Anneyimmm maşallah bende bi kaç gündür oluyo ama çoğunluk akşamları işten eve geldigimde başlıyor 😂😂😂
Anneyimmm IlaydaOrhanKopuz amin cok merak ediyorum valla fetoskop almayi bile dusundum bi ara ama zarar verebilir diye vazgectim