Mina69 Eylulgunes02 2 dogumdada uygulattım 3. Ye hamileyim yine alıcam hiç bi sıkıntısını yaşamadım cok güzel bi dogum oluyo agrısız acısız doktorlar ıkın diyince ıkınman yeterli 😊
Semaddurmaz Mina69 Merhaba bende yaptırmayı düşünüyorum ama üniversite hastanesine gidiyorum özele, ücretleri nasıl oluyor acaba doktora daha sormadım üniversite hastanelerinde de yapıyorlar mı?
Eylulgunes02 Mina69 doğumdan kaç saat sonra uyuşukluğunuz geçiyor bir de hangi anda yapıyorlar ı iğneyi
Mina69 Eylulgunes02 2 saat dogum odasında bekletiyolar o süreçte geçiyo uyuşukluk 4 cm olunca açılmanız dogumhanede sancınızın durdugu anda hemen yapıyolar sinek ısırıgı bile sayılmaz acısı hissetmiyosunuz sadece kendinizi o an kasmamanız gerekiyo o kadar 😊