Kontrole diye geldim 2 cm ile yatırdılar. 1 haftadır bebişim gelişmemiş sanırım beslenemiyormuş artık doğur dedi dokturum. Cytotec yapıldı ama ağrı yok anlamadım. Bebek de biraz yukarı kaçmış dedi 2. tuşe kontrolünde.Başına gelen var mı? Ne olur bu işin sonu? Zorla doğurucam galiba 😂 39+0. 2 saat oldu yatış yapalı