Merhaba güzel anne adayları bende doğum hikayemi anlatmaya geldim yeni yazma fırsatım oldu 2.5 aylık olduk biz şimdiden 🐣❤️ Biraz hikayem uzun olabilir 😉
Öncelikle belirteyim benim 2. Doğumumdu ilk doğumum tam olarak 15 saat sürmüştü ve kendi sancılarımla ilerlemişti tam bir doğal doğumdu. Şimdiki doğumum ise sunni sancıyla gercekleşti ve tam 1saat 50 dk sürdü 🥰
- Haftamda plasenta yaşlanması başlamıstı ama çok şükür yavaş ilerliyordu. 37. Haftamda kontrole gittiğimde doktor çatı muayene ederken bebişin kafasına dokundugunu ama çatı üst kemiğimin biraz aşağıda oldugunu söyledi ve bebek şimdiden 3500gr görünüyordu doktorum korkmaya başlamıstı iri bebek olabilir beklersek diye neyse haftaya yine gel bakalım dedi. Tabi beni bir heyecan korku stres sarmaya başlamıştı kontrolden geldiğimde sancılarım olmaya başladı ve nişanım geldi diye düşünüyorum kanlı bir parça gibi bişey geldi çünkü neyse gecti bir hafta 38+6 da gittim doktora bir gün öncesinde ara ara sancılarım olmuştu doktor kontrol etti çatımdan korktugunu söyledi ve suyumu patlattı 40ı beklemek istemedi yatıs yapalım sunni sancı verelim dedi yatısım yapıldı saat tam 11de taktılar sunniyi tabi benim sancılarım hemen başladı ve şiddetli şekilde ilerledi meğer acıklıgım zaten varmıs rahmim geride oldugu için doktor tam bakamamıs sancılar agırlastıkca midem bulandı biraz istifra derken sonra saat 12.20 de bir ıkınma hissi gelmeye başladı hemen baş hemşireyi cagırdık dedim epidural istiyorum acıklıgına bakalım yaparız 4cm olduysa dedi hemen gittik doğumhaneye muayene etti ve tam açıklık demezmi bebek geliyor ne epidurali diyor bana kadın ben hala epidural istiyorum diyorum 😂 neyse hemen doktora haber verildi ben diyorum inanmıyorum kandırıyorsunuz beni bukadar kısa sürede olamaz daha bebegin kıyafetleri gelmedi bile bana gülüyorlardı olsun bişey olmaz diyorlardı neyse doktorum geldi ıkınmalara başladım sanırım ben bu işi çok beceremiyorum 10 15 dk falan sürdü heralde sonra saat 12.50de minik mucizem dünyaya merhaba dedi 🥰💞 3.300gr doğdu ama buna rahmen üst çatı kemiğime omuzu çarptı Allahıma şükürler olsun şişti sadece kırık cıkık olmadı suan oda düzeldi 🤲🥰 Doğumdan korkmayın geçici birşey sonucta bir canlı dünyaya geliyor kolay olması mümkün değil ama sonucunu düşünün unutuyorsunuz geciyor herşey anlık gerçekleşiyor sadece ve şunu unutmayın Rabbim yardımcı oluyor kesinlikle kulunun kaldıramayacagı acıyı vermiyor 🤲🥰Bizler anne ve anne adayları çok güçlüyüz evlatlarımız için yapamayacagımız hiçbirşey yoktur 🥰 herkese pozitif doğumlar diliyorum 🤲🥰